Gama pracownia kaletniczo-introligatorska; producent artykułów skórzanych i skóropodobnych
Twój koszyk »
zamknij

Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję

Płatności

Wybór transakcji, Klient może dokonać Płatności w jednej z następujących form:

1. Przelew na rachunek Przelew bankowy na konto firmy.

 

Gama Grzegorz Zegartowski

05-255 Stare Załubice

ul. Mazowiecka 203 B

mBank 85114020040000310226411722

w tytule "nr zamówienia ..."

 

Dane do przelewów zagranicznych:

 Grzegorz Zegartowski

05-255 Stare Załubice

 

ul. Mazowiecka 203 B

 


 

 

Bank Millenium

 

BIC (Swift): BIGBPLPW

 

 konto w Euro

 

PL59 1160 2202 0000 0002 6463 2717

 

 

 

Konto w USD

 

PL72 1160 2202 0000 0002 6463 2774

 

W tytule płatności proszę podać numer zamówienia oraz nazwisko i imię lub nazwę firmy.

 

2. Karta kredytowa-przelew on-line

 

Karty obsługuje firma:
Dialcom24 S.C. (www.przelewy24.pl)
ul. Nagórskiego 3
60-408 Poznań
tel. (61) 847 52 64

Karty płatnicze obsługiwane przez system Przelewy24 to: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard, obsługiwane są zarówno karty wystawione przez polskie jak i zagraniczne banki.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

 

Na platformie Przelewy24 otrzymają Państwo dostęp większości dostępnych na rynku banków: http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm

Informacja o numerze karty omija sklep internetowy. Za obciążenie karty nie jest pobierana żadna prowizja.

3. Płatność "za pobraniem", tj. dokonanie płatności gotówką przy odbiorze zamówionego towaru, do rąk doręczyciela, za pokwitowaniem.

4. Płatność przy odbiorze osobistym - sklep nie prowadzi sprzedaży na miejscu, jest możliwość odbioru zamówienia wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 221885132 lub mailowym sklep@kaletnictwo-gama.pl, płatność tylko gotówką lub po przedpłacie na konto. Nie posiadamy terminala płatniczego. Najbliższe bankomaty znajdują się w miejscowości Nieporęt lub Radzymin. (mapa dojazdu w zakładce "Kontakt")

5. Klient dokonujący płatności powinien dokonać płatności w terminie 10 dni od daty złożenia zamówienia. Niedokonanie płatności we wskazanym terminie jest równoznaczne z odstąpieniem od zamówienia przez Klienta, ten sam skutek ma również nie dokonanie przez Klienta płatności przy odbiorze zamówionego towaru "za pobraniem".

6. Płatność uznaje się za dokonaną:

a) po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sprzedającego;

b) z chwilą uiszczenia odpowiedniej kwoty doręczycielowi towaru w przypadku płatności "za pobraniem".