Płatności
Wybór transakcji, Klient może dokonać Płatności w jednej z następujących form:
1. Przelew na rachunek Przelew bankowy na konto firmy.
Gama Grzegorz Zegartowski
05-255 Stare Załubice
ul. Mazowiecka 203 B
mBank 85114020040000310226411722
w tytule "nr zamówienia ..."
Dane do przelewów zagranicznych:
Grzegorz Zegartowski
05-255 Stare Załubice
ul. Mazowiecka 203 B
Bank Millenium
BIC (Swift): BIGBPLPW
konto w Euro
PL59 1160 2202 0000 0002 6463 2717
Konto w USD
PL72 1160 2202 0000 0002 6463 2774
W tytule płatności proszę podać numer zamówienia oraz nazwisko i imię lub nazwę firmy.
2. Karta kredytowa-przelew on-line
Karty obsługuje firma:
Dialcom24 S.C. (www.przelewy24.pl)
ul. Nagórskiego 3
60-408 Poznań
tel. (61) 847 52 64
Karty płatnicze obsługiwane przez system Przelewy24 to: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard, obsługiwane są zarówno karty wystawione przez polskie jak i zagraniczne banki.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Na platformie Przelewy24 otrzymają Państwo dostęp większości dostępnych na rynku banków: http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm
Informacja o numerze karty omija sklep internetowy. Za obciążenie karty nie jest pobierana żadna prowizja.
3. Płatność "za pobraniem", tj. dokonanie płatności gotówką przy odbiorze zamówionego towaru, do rąk doręczyciela, za pokwitowaniem.
4. Płatność przy odbiorze osobistym - sklep nie prowadzi sprzedaży na miejscu, jest możliwość odbioru zamówienia wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 221885132 lub mailowym sklep@kaletnictwo-gama.pl, płatność tylko gotówką lub po przedpłacie na konto. Nie posiadamy terminala płatniczego. Najbliższe bankomaty znajdują się w miejscowości Nieporęt lub Radzymin. (mapa dojazdu w zakładce "Kontakt")
5. Klient dokonujący płatności powinien dokonać płatności w terminie 10 dni od daty złożenia zamówienia. Niedokonanie płatności we wskazanym terminie jest równoznaczne z odstąpieniem od zamówienia przez Klienta, ten sam skutek ma również nie dokonanie przez Klienta płatności przy odbiorze zamówionego towaru "za pobraniem".
6. Płatność uznaje się za dokonaną:
a) po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sprzedającego;
b) z chwilą uiszczenia odpowiedniej kwoty doręczycielowi towaru w przypadku płatności "za pobraniem".